Together Everyone Can Prevent Cyberbullying:
Διακρατική Συνάντηση στα Άδανα, Τουρκία
Στις 10 και 11 Μαϊου, οι εταίροι του έργου TECPC συναντήθηκαν στα Άδανα της Τουρκίας για να συζητήσουν για την πρόοδο του project “Μαζί Μπορούμε να Αποτρέψουμε τον Διαδικτυακό Εκφοβισμό” (2020-1-RO01-KA226-SCH-095269).
Τα θέματα συζήτησης:
- Εγχειρίδιο (handbook): Συζητήθηκε η πρόοδος της ανάπτυξης των κεφαλαίων του Εγχειριδίου. Οι εταίροι συζήτησαν και συμφώνησαν στο ότι το Εγχειρίδιο θα είναι έτοιμο τον Ιούνιο στα αγγλικά και μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα έχει μεταφραστεί στις γλώσσες των εταίρων.
- Το διαδικτυακό μάθημα (Online Course), το οποίο είναι το τρίτο αποτέλεσμα του έργου. Μετά τη συνάντηση, οι εταίροι ξεκίνησαν την προετοιμασία για την πιλοτική εφαρμογή του Online Course. Η το Εκπαιδευτικό Υλικό και οι Μαθησιακοί Στόχοι του έχουν συμφωνηθεί και οι εταίροι εργάζονται επιμελώς πάνω σε αυτό, μέχρι τη στιγμή της Πιλοτικής Εφαρμογής, με την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος)
- Οι εταίροι, έλεγξαν την κατάσταση του έργου. Το έργο προχωρά ομαλά και σύμφωνα με το σχέδιο.
Κατά την διάρκεια του meeting, συμφωνήθηκαν τα επόμενα βήματα του έργου:
Σε στενή συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, τους σχολικούς συμβούλους, τους γονείς, τους μαθητές, μέλη της κοινότητας που δημιουργήθηκε από άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για το έργο, οι εταίροι θα ολοκληρώσουν τις εργασίες τους πάνω στο εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε σε μορφή Εγχειριδίου με τον επιστημονικά αναλυόμενο αντίκτυπο του διαδικτυακού εκφοβισμού και τις στρατηγικές παρέμβασης.
Μέσω του έργου, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση του Διαδικτυακού Εκφοβισμού επεκτείνεται πέρα από τον σχολικό χώρο. Τα εμπλεκόμενα, μέρη θα εφοδιαστούν με σαφές καθοδηγητικό υλικό που προσφέρει τρόπους θα αντιμετώπισης, πρόληψης, αναγνώρισης και παρέμβασης για το Cyberbullying, ενάντια στον σκληρό κοινωνικό και ψυχολογικό αντίκτυπό του στα παιδιά. Στη συνέχεια, μετά την πιλοτική εφαρμογή του Online Course, θα προσφερθεί δωρεάν και εύκολη πρόσβαση διαδικτυακά σε όποιον ενδιαφερόμενο, για να διευρύνει τις γνώσεις και τις ικανότητές του σχετικά με την παιδαγωγική προσέγγιση του διαδικτυακού εκφοβισμού μεταξύ των μαθητών.